EVELINE COSMETICS kreatorem makijażu Warsaw Fashion Week

W dniach 16-18 września 2016 odbyło się największe wydarzenie modowe w Polsce –  Warsaw Fashion Week, które po raz pierwszy miało miejsce w Ptak Warsaw Expo, w Nadarzynie pod Warszawą.

Partnerem i kreatorem makijaży była marka Eveline Cosmetics. Podczas 3 dniowej imprezy na 60 pokazach można było zobaczyć modelki w makijażach wykonanych produktami marki. Eveline Cosmetics posiada niezwykle szeroką ofertę kosmetyków do makijażu pozwalających na profesjonalne wykonanie spektakularnych makijaży – powiedziała Agnieszka Kamila Nieroda PR Manager – Zwiększamy dostępność naszych kosmetyków poprzez pojawianie się w drogeriach, tzw. szaf ułatwiających odnalezienie ulubionego produkt. Znajdziemy tam kosmetyki, które tym razem posłużyły wizażystkom do tworzenia makijaży modelek na Warsaw Fashion Week, a na co dzień doskonale sprawdzają się przy wykonywaniu makijażu dziennego lub wieczorowego.

Imprezę uświetniły największe gwiazdy światowej mody: Patrizia Gucci, Aghata Ruiz de la Prada oraz Anna Fendi.

Polscy producenci i projektanci zaprezentowali kolekcje oraz stylizacje na sezon jesień- zima 2016/2017 Maciej Zień, Michał Starost, Waleria Tokarzewska-Karaszewicz czy Milita Nikonorov.

Galę wieczorną, podczas której można było obejrzeć piękną kolekcję Evy Minge „Black Butterflies” poprowadziła Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan. Muzyczną gwiazdą wieczoru była  Margaret, a punktem kulminacyjnym gala Playboy Fashion Night.

Kolekcje polskich producentów odzieży, które wzięły udział w Warsaw Fashion Week, zostaną zaprezentowane na międzynarodowych targach mody w Paryżu, Las Vegas czy Moskwie, w których bierze udział Ptak Moda – Dom Mody polskich producentów zrzeszających najlepszych polskich producentów i projektantów.

Podczas Warsaw Fashion Week oprócz pokazów mody odbyły się także spotkania z najpopularniejszymi trandsetterkami blogosfery. Macadamian Girl, Jessica Mercedes i Red Lipstick Monster podczas specjalnej debaty zdradziły sekrety swoich blogowych sukcesów oraz opowiedziały jak budują swoją markę w Internecie i dlaczego kochają modę.