Marka w czołówce XIV Rankingu Marek Rzeczpospolitej

- Od lat mamy świadomość potrzeby budowy silnej marki, dbając o wiele elementów  decydujących o lojalności klientów. Wysoka jakość, innowacyjność i dostosowanie do potrzeb rynku przekładają się w konsekwencji na wartość znaku towarowego – powiedziała Karina Kozerska, Dyrektor Marketingu firmy Eveline Cosmetics  – Tak wysoka pozycja w rankingu branży kosmetycznej, na której istnieje ponad 400 podmiotów, to powód do dumy dla całego zespołu. Silna marka to symbol jakości i uznania, a także dowód wiodącej pozycji na rynku. Klienci chętniej wybierają produkty markowe, bo dobry brand to gwarancja satysfakcji.

Ranking dziennika Rzeczpospolita przygotowała firma BFTG Advisory uwzględniając kluczowe czynniki mające wpływ na wartość znaku towarowego. Najcenniejszą polską marką niezależnie od kategorii od lat pozostaje Orlen.

Więcej informacji udziela: Bianka Heyman, Koncept PR 501 09 24 68